Onsdag 10 Februari

1kommentarer

Har inte varit på gymmet på hela veckan och börjar få spunk! Måste få komma iväg, måste ha min lilla tid i tysthet. Och få röra på mig, bli utmattat för att sedan nästa dag vara pigg! Är så himla mycket nu när Gary börjat jobba riktigt och vi ska åka till teneriffa på fredag. Allt måste tvättas,strykas ja allt! GAAASH! Jag vill bara få komma iväg till gymmet. Men ska iallafall ta en promenad med Grace idag har jag tänkt, om inte tvätthögen och strykhögen hindrar mig. Blir efter att hon sovit iallafall för jag behöver också sova. Sjukt att man blir så himla trött efter bara någon dags uppehåll. Måste jogga när vi åker till teneriffa.

Och jag saknar min hund! Och jag saknar min mamma så jag vill att hon ska ringa mig! <3

/stina

1 kommentarer

Frida

10 Feb 2010 18:06

Jag tror du pratar med henne nu annars ringer hon snart :) <3

Kommentera

Publiceras ej