Torsdag 25 Februari

2kommentarer

För många är det löning idag men inte för mig! Har löning imorgon precis som varje fredag!

Mår bättre idag men kroppen värker likt en överkörd ekorre fortfarande. Men har iallafall inte ont i halsen och det är jag då glad för! Mina två fina systrar skrattade åt mig idag. Dom skrattar åt att jag pratar britiska. Ja men klart som fan att jag pratar det när jag bor i england. Tror dom bara är avundsjuka, eller kan ju iallafall hoppas. Men jag pratar iallafall bättre engelska än dom så! Haha!

Min söta vän Maria Astner älskar min blogg för övrigt. Hon brukar sitta för sig själv och skratta. Hon tycker jag skriver precis som jag pratar och har så roliga tankar. Men det är väl bra det att man kan göra en annan människa glad med hjälp av lite text. Och på ONSDAG kommer hon ÄNTLIGEN hit och det ska bli så himla roligt! Då ska vi tammefan ligga sked när vi ska sova! För jag vill kramas och det är NU! Och hon ska även ta med sig svenskt godis!<3 All min kärlek till denna människa just nu!

Och min lillasyster Anna är tjock. Har aldrig i hela mitt liv sett henne så stor. Och så frågar hon mih "Syns det att jag är gravid?" Men snälla lillasyster din mage går inåt i vanliga fall och nu ser det ut som du svalt en fotboll. Ja det syns! Och nog tusan tycker jag det är bra för där inne finns ju mitt lilla syskonbarn! Som förövrigt ska heta Linus eller Vincent. Jag röstar för Vincent! Vilka är med mig?

Jag har fått nå nedrans utslag på ryggen! Kliar som tusan och är inte vackert! Jag som tänkte ha min blåa tubklänning i helgen men ser inte ut att bli så e! Men smörjer så hoppas det försvinner snart! Imorgon kan jag äntligen gå på gymmet igen. Jag längtar! Älskar att ha träningsvärk i magen, bara jag som tycker det är skönt?
Bjuder på en vacker bild på mig och Maria. Yeeah!



/stina

2 kommentarer

lillasyster

25 Feb 2010 20:13

Jag är inte tjock jag är bara lite korpulent! Och vi hinner nog komma på 1000 fler namn innan det är dags ;) PUSS <3

Frida

26 Feb 2010 17:19

Jag röstar också på Vincent men glöm att du är bättre än mig på engelska ;)

Kommentera

Publiceras ej