Året 2009

2kommentarer


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var med på radio, tog studenten, Haft jobb och mycket mer!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade ett och det höll jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Johanna Nilsson fick världens sötaste son.
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen nära men folk dör runt om en hela tiden känns det som.
5. Vilka länder besökte du? Inget
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Pengar och upplevelser
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26 Juni
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag lyckades få jobb
9. Största misstaget? Man lär sig av misstag så jag anser att jag inte gjort några.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk,sjuk och sjuk. Ulcerös Kolit tar kål på mig.
11. Bästa köpet? Min fina hund Vanilla <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen på Vanilla
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vanilla, Maria och Jessica!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Poker face, Best I everd had, From where you are
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Måste säga ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat mer på vad jag själv vill
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Försökt vara alla till lags
18. Hur tillbringar du julen? Familjen
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Desperate!
21. Bästa boken du läste i år? Minns inte namnet
22. Största musikaliska upptäckten? LIFEHOUSE!<3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nej
25. Något du önskade dig men inte fick? Ipod
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns inte. Dagen efter fick jag min första böter iallafall.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pengar och ingen sjukdom.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Pippi långstrump som mamma skulle ha sagt.
29. Vad fick dig att må bra? Den som fått mig att må bäst är min hund Vanilla
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Brolle!
31. Vem saknade du? Mig själv
32. De bästa nya människorna du träffade? James

 

2 kommentarer

Sebbe

01 Jan 2010 14:19

sv: Va mysigt =) , jag firade den med släkt & familj =)



kramar!

Sebbe

01 Jan 2010 17:25

sv: haha nemen =) , hittade den i något kommentatorsfält =)

Kommentera

Publiceras ej