Fredag 8 Januari

2kommentarer

Jag överlevde! Jag kom fram efter ett tag. Hela dan började med att tåget var inställt och istället blev det buss så jag var 40min försenad. När jag väl kommer in på arlanda så ser jag att jag ska LÄNGST bort. Var svettig som en gnu när jag kom fram. När jag satt på planet så satt jag bara och väntade på att jag skulle få värsta ångestattacken när planet började rulla men den kom aldrig! Jag till och med kollade ut när vi lyfte och nu kan jag säga att JAG ÄLSKAR ATT FLYGA! Iallafall när man har tre säten för sig själv! Somnade efter tio minuter och vaknade när vi skulle landa.

I köpenhamnn (copenhagen) så fick jag vänta 2,5 timmar. Satte mig och åt en pizzaslice och en snickers. Sen satte jag mig och läste och när jag kollade på klockan så såg jag att den var fem och jag visste inte vilken gate. Planet gick 17.30. Så fick åter igen springa som en gnu. Men kom fram till gaten precis när dom öppnade så det var lugnt. På väg ut till planet lånade jag ut min jacka till en 14 månader gammal engelskpojke. han började gråta för att han frös så då fick dom låna min jacka. Sen satte jag mig på planet och kom till slut fram hit. Adela och flickorna mötte mig på flygplatsen. Adele körde fel när hon skulle köra hem från flygplatsen så jag fick en liten rundtur. När vi nästan var framme så ser jag en engelsk polisbil och ropar glatt "Oh a english polisbil" Haha! Man kan inte alltid lyckas.

Så nu har vi ätit mat. Spagetti och köttbullar med tomatsås. Lovely! Sen gick jag på toa och när jag kom tillbaka hade dom ställt fram en chokladtårta med ljus på och började sjunga. Fy sjutton vilken familj jag hamnat hos! Dom är kanon. Och jag har smakat den godaste juice någonsin! Svartvinbär och Äpple! Sågod! Dom fick iallafall lite svenskt godis. Polly, Djungelvrål, Marabou och pimpim. konstigt nog gillade Gary djungelvrål. Adele spottade ut det lika snabbt som hon tagit in det i munnen! Och imorgon ska vi åka på tivoli, ett litet som är inomhus.

Men nu måste jag sova! Skriver imorgon, men ni får en bild som togs i morse på första tåget innan det blev buss.

/stina

2 kommentarer

lillasyster

09 Jan 2010 09:13

Vad kul!!! Hoppas du kommer trivas!! Vi kan väl prata på skype eller msn ikväll.. PUSS <3

Storasyster

09 Jan 2010 15:40

Du verkar ju ha kommit till ett bra ställe :) hoppas du kommer trivas nu! Puss älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej