Lördag 16 Januari

0kommentarer

Idag har det inte hänt så mycket. Sov till tio, var sen upp och åt frukost. Lekte lite med Grace sen gick jag upp och la mig vid datorn. Vid elva hade flickorna pianolektion här hemma så då var Grace på mitt rum med mig och efter 40min somnade vi tillsammans i sängen och sov i två timmar. Jätte mysigt. Så idag har varit en riktig slappdag och det har varit riktigt skönt.

Har även varit iväg och handlar godis. UNDERBART! Och ikväll blir det nudlar med räkor. Gary rör ihop något som vanligt och brukar alltid bli gott. Dom ska åka till kyrkan ikväll men jag är på tok för trött. Jag gillar att vara i kyrkan, det är mysigt. Men jag kommer sitta och halvsova om jag följer med och det känns fel.

Igår somnade jag tidigt också. är så himla trött. Tror det är för att jag tagit baconvaccinet. Med andra ord jag är tröttare än vanligt.

Som sagt det har inte hänt mycket idag så har inget att skriva om men där har ni lite iallafall. Till veckan blir det mer tid med tjejerna så då kommer det nog hända en del. Haha! :) Blev inge att åka till frida den här helgen, tar det nästa istället. Kommer bli kanon! :)

/Stina

Kommentera

Publiceras ej