Lördag 30 Januari

1kommentarer

Kriget slutade vid halv fem idag. Från halv tio till halv fem. Jipiie! Var till leklandet efter det och satan vad roligt det var. Känner mig som ett barn. Jag och Lois ritade på Reeggies huvud idag när han halvsov. Det är Garys bror och han är flint så då passade vi på. Lois ritade en smile och jag skrev "Knullruffs". Dom blev så nyfikna på vad det var så han satte sig vid datorn och letade upp det! Han hittade det, jag trodde inte det fanns översättning till det! Och när jag kom hem så möttes jag utav denna lapp.


Då har han letat upp ett pogram på internet och skrivit denna lapp till mig. Jag älskar den här familjen!
Han ville tacka för den fina lektion på svenska, nu vet han vad en knullruffs är.

/stina

1 kommentarer

Sanne Karismaa

30 Jan 2010 21:21

Haha fan va kul :D

Kommentera

Publiceras ej