Lördag 9 Januari

1kommentarer

Jag hade skrivit ett långt jädrans inlägg men så försvann det. Nu håller jag på att somna så jag skriver dom viktigaste sakerna nu så skriver jag dom andra imorgon kväll.

Det kommer bli att jag skriver i bloggen på kvällarna när barnen lagt sig så ni som nu läser den vet det. Vi var på tivoli idag som sagt och det var jätte skoj. Imorgon ska vi till kyrkan och efter det ska jag öva på att köra på fel sida av vägen men det kommer gå bra.

Nu kommer det roliga. I Februari åker familjen OCH JAG till Teneriffa i en vecka. Dom frågade om jag ville följa med eller om jag vill åka hem till sverige eller vara kvar i huset. Vem tackar nej till en vecka i solen? Inte jag. Och jag kommer bara få hemlängtan om jag åker hem. Och blir roligt att leka med barnen i poolen. Så Teneriffa här kommer vi!

/stina

1 kommentarer

dahlberg

09 Jan 2010 23:52

fyyyyyyyyfan va fusk!

Kommentera

Publiceras ej