Måndag 11 Januari

2kommentarer

Har varit vaken sens sju. Har hunnit med att se vart Chloe kliver på bussen och vart Lois skola är. Varit in till stan och fixat telefonkort och jag körde hem. Det gick bra men det är ovant. Lite svårt att hålla bilen mitt i körfältet men det går bättre och bättre. Nu har jag och Adele städat lite och typ två timmar ska vi hämta flickorna.

Jag känner mig verkligen som en i familjen. Jag tycker verkligen om England. Dom pratar mysigt och husen är så himla fina. Jag önskar att det var såhär i Sverige. Igår hjälpte jag Chloe med hennes läxa. Engelska medeltiden. Hon förstod när jag berättade på halt taskig engelska men inte när hennes far berättade. Visste ni att dom kallar Kung Cnut för King Canute? Ni som inte vet vem Kung Cnut är har inte hängt med på lektionerna i skolan och borde därför googla det nu.

Antar att ni googla det nu så då fortsätter vi. Det blev inget snöbollskrig igår och jag tog inga bilder. Dyker upp massa annat hela tiden. men ikväll ska jag ta bilder. Så det så. Eller jag ska försöka..

Jag vet inte riktigt vad ni vill höra. Vad vill ni att jag ska skriva? Ni få som läser denna patetiska lilla blogg som handlar om min barnflicke karriär i england. Yeeaah..


/Stina

2 kommentarer

Elin Brodin

11 Jan 2010 16:06

Jag har en fråga hur du gör med pojkvännen hemma? :p Kram på dig stina! :)

Anonym

11 Jan 2010 18:24

Jag har ingen aning om vem Kung Cnut är kan jag säga, hahahaa!

Kommentera

Publiceras ej