Onsdag 13 Januari

2kommentarer

Har byggt en snögubbe med Lois, Chloe och Gary. Baby Grace satt i sin vagn och kollade på. När den var klar pekade hon på den och sa "Teddy teddy!" Hah! Hade även snöbollskrig. Jag fick en i pannan utav Gary och Lois fick en i nacken utav mig. Jag sprang ikapp Lois och slängde mig på henne så vi båda hamnade på backen och då kom Gary och hällde snö över oss. Har så himla roligt här så det är inte klokt! Imorse var flickorna trött och grinig så då hotade Adele dom med att hon skulle skicka tillbaka mig till sverige och ta hit en från tyskland. Då blev det fart på dom. haha, dom tror att folk i tyskland är som Hitler.

Klockan nio ska jag kolla på film med Gary och Adele. Innan dess ska jag spela Age of empire 3.
Och jag vill säga att jag saknar min vackra pojkvän, men det är skönt att sakna <3

Och kom ihåg att uppföra er barn!


/stina

2 kommentarer

lillasyster

13 Jan 2010 21:12

Men uppfostra! :P

lillsyster

13 Jan 2010 21:14

Oj då.. tyckte det stod att "kom ihåg att uppföra ERA barn" :P

Kommentera

Publiceras ej