Onsdag 6 Januari

1kommentarer

Snart smäller det! Snart flyger jag till England! Dagarna går så himla segt, jag vill bara få komma iväg någon gång. Jag kommer bli bättre på att upptatera när jag är i England. Finns lite mer att skriva om då känns det som.

I förrgår fyllde min Farmor 70år, idag fyller min Mormor 61år och i övermorgon fyller jag 20år. Jag säger som min pappa sa när jag föddes "Nu äre kärringar varannan dag ju!" Så sant så sant. Men min födelsedag kommer jag inte fira. Kommer först flyga, sen vänta och sen flyga igen. Men familjen ska fira mig lite på lördagen har dom sagt. Dom ska åka och visa mig lite saker har jag uppfattat det som och det blir mysigt. Fick till och med önska mig maträtt på fredag när jag kommer. Men jag sa åt Lois att hon fick bestämma så det blir köttbullar och pasta. Svenskt och bra! Haha. Idag ska jag packa och packa och sen packa lite mer. Igår var jag och hämtade ut mediciner och förnyade massa recept. Imorgon blir det att ta svinsprutan. Bläää.. Men vill ju inte bli dödligt sjuk borta i England. Nejnej.

Och jag måste bara säga att jag är så himla glad att min lillasyster ska få barn i Juli! Självklart kommer jag hem då. Jag tror verkligen att det är en pojk. Jag vet att hon kommer bli en bra mamma. <3

/stina

1 kommentarer

Lillasyster

06 Jan 2010 11:56

Ååh vad glad jag blir!! Blir ju tårögd, tack!! Älskar dig <3

Kommentera

Publiceras ej