Söndag 31 Januari

1kommentarer

Idag har det inte hänt mycket. Gary och Lois plackade fjädrarn utav gåsen. Mår illa bara jag tänker på det. Nu är gåsen i ungnen fylld med allt möjligt. Mår ännu mer illa när jag tänker på det. Och nådde nästan toppen utav illa mående när jag såg den fylld med allt. Och jag kommer väl nå toppen utav illa mående när vi ska ÄTA den!! Nej det går inte. Mår illa, mår illa, mår illa!!

Och jag fattar verkligen inte hur en vuxen människa kan skrika som en treåring. När Adele är grinig så är hon verkligen det. Tur det bara händer på helgerna. Eller tur och tur, bättre än hela veckorna iallafall. Förstår verkligen inte hur man kan bete sig så.

Nu är middagen tydligen klar också så ska ta bort datorn från köksbordet. Har suttit här inne för det är enda stället det varit tyst. Förutom rockmusiken jag,Gary och Grace lyssnat på.

Bjuder på en bild som jag tagit och sedan gjort om. Tyckte den blev fin.



/stina

1 kommentarer

Gugga

31 Jan 2010 21:33

Har du ingen bild på den här Adele, i min fantasi har hon horn och bockfot :-)

Kommentera

Publiceras ej