Söndag 31 Januari

0kommentarer

Dagens låt : Fronda - Jag lever.
En låt med himla bra budskap. Låten är inte bra men texten är.

Godmorgon! Ja denna morgon är god! Hitills iallafall. Idag är det söndag och söndag betyder söndagsmiddag. Och vi ska äta GÅS! Jag tror jag håller på att bli lite vegetarian. Jag förstår inte hur man kan äta Anka,Gås,Lamm,Häst osv. För mig är inte gås och anka detsamma som kyckling. Skulle dock inte klara av att föda upp höns och sen äta dom! Äta sitt eget djur! Och lamm, nej. Anka är ett av mina favorit djur så det går absolut inte. Så vet inte alls hur jag ska klara detta. Men jag älskar Älgkött, men vi äter dom bara för att annars blir dom för många och det blir rubbning i naturen. Skulle vi föda upp älgar och äta dom så skulle jag inte klara av det. Nej just nu mår jag bara illa när jag tänker på kött. Men konstigt nog känner jag inte detsamma när det gäller fisk. Fast skulle jag ha levande fiskar i en damm och sen äta dom så skulle jag inte klara av det. Jag är sjuk i huvudet, men vem är inte det?

/stina

Kommentera

Publiceras ej