Tisdag 19 Januari

0kommentarer

Hallå Hallå!
Har precis kommit hem ifrån gymmet. Ben la upp ett pogram åt mig och det tackar jag för. Så nu vet jag precis vad jag ska göra när jag är på gymmet. Ska även gå på gruppträningar men har inte kolla vilka tider dom går. Har ju lite att anpassa mig efter. Gymmade en timme och tjugo minuter idag. Sen satt jag i ångbastun ett tack, VÄRME! <3 Sen tog en låååååååååång dusch. Underbart! Har planerat att gå dit fem dagar i veckan i mån utav tid. Skönt att komma bort från hemmet och njuta av tystnad bara. Eller det är inte tyst men ni förstår. Sen sitta i ångbastun! <3 ;)

Är lite smått "ledig" denna vecka. Gary jobbar inte så jag kollar efter Baby Grace lite bara. Tur jag har gymmet så jag har någonting att göra. I helgen ska jag förmodligen åka till Frida. Härligt!

/stina

Kommentera

Publiceras ej