Fredag 11 Juni

1kommentarer

Har varit i Sutton och shoppat med Grace idag så är helt slut nu. Var först in på djuraffären och kollade på alla djur, sen åkte vi in till centrum och kollade i affärer, sen åkte vi och storhandlade. Grace somnade dock i bilen på väg till affären så jag fick lyfta ur henne ur bilen och lägga henne ner i kundvagnen så hon kunde sova. Var inne och handlade i ca 40 min och hon sov hela tiden. Hon kan allt hon! hah! Hittade ett linne,skärp och en tröja åt Grace iallfall.

Tunt overzise linne


Midjeskärp med nitar


Rollingstones tshirt åt Grace


Ska göra linnsoppa med köttfärs åt familjen idag, sen kommer Justin och hämtar mig och vi åker hem till Glyn och äter middag. Jag tror han ska laga curry. Och nej det är inte curry som i sverige du curry smakar som currysås. Det är en brunmassa med massa kryddor och så äre antingen lamm,kyckling eller räkbitar i den. Och så äter dom det med nanbröd. Låter ganska äckligt men det är helt ok, dock inte min största favorit då det lätt blir för mycket för min del. Men men, alla i england älskar det. Tror nästan det är deras nya "fish and chip"

Nej nu ska jag börja bryna köttfärsen och löken så att jag har lite förberett så jag inte behöver vara hemma hela kvällen. Behöver duscha innan Justin kommer och skulle vilja måla naglarna också men dte kan jag nog drömma om. Aja, hörs på!

/stina

1 kommentarer

Storasyster Frida

11 Jun 2010 17:03

Är det inte ett sånt skärp som jag har? Man ska väl egentligen ha nitarna bak? ;)

Kommentera

Publiceras ej