Fredag 18 Juni

0kommentarer

Grattis lillasyster! Min msn funkar inte men jag hoppas du har en jätte fin dag. Jag älskar dig och sänder all min kärlek över havet till dig! Saknar dig i massor, men snart ses vi igen. ps. i love u <3

Varit på stan idag med Chloe och Grace. Hittade ett par gula converse, yeah! Suck tänker nog min lillasyster men aja, skiter man väl i? Sen städade jag huset och nu är jag hos Justin. Jag börjar fatt nu hur bra jag har det, för första gången i mitt liv så är jag verkligen bortskämd. Han gör saker för mig hela tiden och även betalar allt hela tiden. Idag fick jag även en present, ett halsband i form av en stjärna. När vi var och kampade så sa jag att jag älskar stjärnor och skulle vilja ha en egen och nu har han köpt ett halsband med en stjärna på. Plutten <3 Han sa även att han tänkte köpa mina favorit blommor men jag åker ju hem på söndag så jag kommer inte ha sådan stor glädje utav dom. Jag har sagt en gång vilka mina favoritblommor är och han kommer ihåg det? Kan killar verkligen komma ihåg såna saker? tydligen! Just nu håller han på att laga mat åt mig, vet dock inte vad eftersom att han inte låter mig vara i köket med honom. hmmf.. aja blir nog bra.

/stina

Kommentera

Publiceras ej