Måndag 6 Juni

0kommentarer

HALLÅ!
Nu är jag tillbaka igen efter 1 vecka och 2 dagars uppehåll. Hoppas ni haft bloggar att läsa ändå. Nu vet ni att jag öever iallfall men jag har så himla mycket att göra idag så jag slänger in ett snabbt inlägg bara och skriver mer senare.

Har iallafall varit och campat, varit på pride och spenderat tid med min pojk Justin. Ja, han är min. Nu har ni säkert hundra frågor. Ska vi gifta oss? Ja om han friar en dag. Ska vi skaffa barn? Det vet man aldrig. Ska jag flytta till England för alltid eller ska han flytta till sverige? Jag ska flytta till England, eller jag och Vanilla ska. Har ni fler frågor så fråga på, jag svarar på allt.

Grace går för fullt, eller går hon springer snarare. Men som sagt skriver senare. Ni får en bild på hur jag såg ut innan jag åkte och hur jag ser ut nu, känner mig som en neger. Förstår inte hur jag kunat bli så brun, men det är alltid så. Jag blir brun och har märken efter biking/tröja efter 1 timme. Aja.. hörs på!



/stina

Kommentera

Publiceras ej