Fredag 21 Maj

0kommentarer

Fattar ni att det redan är 21 Maj? Det är nästan sommar och sen pang bom så är sommaren slut. Allt går så himla fort och man hinner verkligen inte med allt man vill.

Har varit på picnic med Grace idag. Frukt, juice, mackor och kakor. Satt på en filt i parken och solen stekte verkligen. Det är för varmt och jag saknar snön, jag tycker verkligen inte om solen då jag tycker det är äckligt att svettas. Hatar att svettas, och enda sättet att slippa ifrån att svettes är att bära klänning eller kjol för det är luftigt men inte vill jag det e. Trivs mycket bättre i byxor. Eller ska jag säga att jag och min kycklingben trivs bäst i byxor.
Vi var i parken i två timmar och sen gav jag upp för det var för varmt. När jag satte mig i bilen som stod i skuggan så står termometern på 32 grader. Fattar ni`?! jag dööööör...

Nej nu ska jag ta en poxernap, solen tar kål på mig.

/stina

Kommentera

Publiceras ej