Fredag 28 Maj

1kommentarer

DET ÄR FREDAG!! DET ÄR CANDYDAY!! Denna låt passar så himla bra idag! http://www.youtube.com/watch?v=k5eKciJisnI&feature=related

Solen lyser och det är bara några få moln på himmelen. SOL! GODIS! SKRATT! BRING IT! Är på ovanligt bra humör just nu, kanske för att jag vet att jag går på helg 15.30 idag och efter det får jag spendera 10 dagar tillsammans med Justin och Glyn! Plus familjen då när vi åker och campar, men det bästa är att grabbarna ska med! WOHO! Ni får en bild på mina grabbar! Justin till vänster och Glyn till höger!

 

Ingen aning vad dagen kommer spenderas till, sitta och vänta på att det ska bli helg förmodligen. Började dagen med att krypa ner i Lois säng med henne, var så himla mysigt. Vi somnade om båda två sen kom Chloe in med Grace och hoppade på oss. Underbara ungar, hur ska jag någonsin kunna lämna dom? Ah jag vet inte ja e.

 

Kom på en plan igår förresten. Jag vill inte lämna England men jag vill inte sälja Vanilla, så jag kom på den fina iden att jag kan jobba en månad i norge sen åka och vara i england en månad och hålla på sådär. Det skulle funka om man skulle vara säker på att man fick ett jobb varje månad. Leva på nudlar med min hund i norge sen låta henne vara hos min farmor i en månad när jag är borta. Den planen tål att utvecklas, för då behöver jag inte vara utan England eller Vanilla. Om det är någon som är en bra lösning på den planen så hör av er, jag bjuder på en fika när jag kommer hem som tack!

/stina

1 kommentarer

Frida

28 May 2010 16:05

Det är svårt att ha Vanilla i Norge för dom flesta lägenheter är djurförbjudna! Sen så kan du ju inte lämna bort henne varannan månad då är det ju bättre att du säljer henne för hennes skull. Eller så åker du bara hem och är med din hund,.. ibland måste man prioritera vettu :)

Kommentera

Publiceras ej