Fredag 7 Maj

1kommentarer

Det är dagar som denna som jag känner mig skit snygg! Dagar som denna som jag går och ler till folk som kollar på mig. Det är dagar som denna som jag känner att jag kan övervinna allt! Men jag saknar min fina lillasyster så jävla mycket! Längtar tills jag får komma hem och krama om dig och "min" lilla pjuklarv! Och jag längtar tills jag får komma hem och kittla min söthög Nova <3 Åh gud vad jag saknar er där hemma! <3

Eftersom att jag känner mig så jävla snygg idag så lekte jag även med kameran lite. Folk får tycka jag är en bitch men kul för er isf. Jag mår bra med mig själv och det borde ni också göra. Man ska vara glad för det man har och uppskatta sina drag. Jag tycker inte om min näsa eller mage, men jag älskar mina läppar och mina ögon. Man får helt enkelt koncentrera mer på det bra och mindre på det dåliga! Gillar dom här två bilderna. Ena ser ut som mörkrets häskarinna och den andra ser bara ut som en kåtblick? Ja vet inte! Jag gillar översta bilden då den visar mig så bra. Först vet man inte vad man ser men när man kollar närmare så ser man ett djup.

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

08 May 2010 15:25

men du har ju jättefin näsa!! saknar dig... <3

Kommentera

Publiceras ej