Fredag 7 Maj

0kommentarer

Its candyday today! woop woop! <3

Fredag betyder godis. Idag betyder det även dvd och pjamasparty. OCH det betyder även att jag är barnvakt till ungeför 8-9 imorgon. Kul? NEJ! Fick veta det nu. Adele bara slängde ur sig det att hon skulle sova där också. Kommer vara arg som en liten vessla imorgon när Grace vaknar klockan sex. Plus att hon nog kommer vakna runt ett inatt och hoppa på mitt huvud. UNDERBART eller inte.. Tror jag ska lägga mig i ett av mina fyra hörn i mitt rum och tycka synd om mig själv en stund, men sen är det dags för godis. Så nu är frågan, ska man gå och lägga sig sådär vid 11-12 eller ska man vara uppe och vänta på att Grace vaknar vid ett? Jag vet inte ja e, känns lika lönlöst båda två. Det värsta är att Grace håller på att få fler tänder så hon är grinig likt en schimpans gorilla som har pms, då förstår ni hur jobbig hon är. Kommer slå in pannbenet på mig själv så att jag slipper lyssna på gnället. Det tar seriöst kål på mig! Jag är så himla glad att jag inte har barn! Och snälla ni den dagen jag får barn påminn mig att ALDRIG skämma bort dom! Inte innan dom är 15år.

Jag bara gnäller och gnäller, egentligen borde jag hålla käften. Men det kan jag göra när jag dör. Jag har alltid varit stor i käften och haft ett ordföråd som fått folk att bli mörkrädda och inte tänker jag sluta med det nu. När jag är här i england så känner jag mig som en spansk kvinna. Men ni vet på filmer när en spansk kvinna säger några fula ord på spanska. Så är jag här när jag kör bil. Men inte mitt fel att alla pantade hängpungs gubbar inte kan köra bil! Sluta klaga var det ja..


/stina

Kommentera

Publiceras ej