Fredag 7 Maj

2kommentarer

Har grovstädat köket idag. Jag fick nog helt enkelt. Papper och rammel överallt, jag höll på att bli galen! Men nu är det fint för stunden iallafall, får se hur länge dte håller.

Ikväll tänker jag fuska så dte bara skriker om det. Jag tänker äta pringels, kommer ha en mage stor som en balong som värker imorgon men det skiter jag i just nu. En grön pringelsburk ska jag ha, så det så. Och choklad såklart, det är faktist "candyday" idag!

Kom att tänka på en sak idag när jag sminkade mig. Gud vilken skillnad det är mellan ett sminkat öga och ett osminkat.På bilden nedanför så har ja smink på ena ögat. Mascara, kajal och ögonbrynspenna. Vilken skillnad lite smink kan göra, helt otroligt. Och jag måste bara säga att jag älskar min ögonfärg! Hade dock kunnat få varit lite mer grönt i dom men dom är fan snygga ändå. Dock har jag ju alltid överstora pupiller.

idag är det ingenting planerat iallafall. Eller jag hade ju planerat att ha träningsvärk eftersom att jag körde all in på gymmet igår. Har jag träningsvärk? NEJ! Såklart inte. Jag gjorde 200 situps för jag ville ha träningsvärk i magen, plus massa andra övningar. Jag skakade så jag nästan kräktes när jag var klar på gymmet men inte fan har jag träningsvärk. Självklart inte. Bajs apa då!

Det var något jag skulle säga/berätta/filura på men det har jag ju glömt såklart. Inte lätt alla gånger.
Förresten, jag har 30 unika besökare varje dag men jag vet bara ca 7 stycken som läser min blogg. Vilka är dom andra 23 styckna då? Ja ni kan ju lämna en kommentar så jag får ett humm om vilka som är här inne och snokar!

 

/stina

2 kommentarer

Agneta

07 May 2010 15:41

Idag är jag in o kikar :D

Ida

10 May 2010 14:17

jag brukar vara in och läsa ibland :)

Kommentera

Publiceras ej