Lördag 1 Maj

0kommentarer

maj maj måne jag kan lura dig till skåne!

Galen kväll, HELT GALEN! Jag minns inte mycket men det jag minns är galet. Men kul hade ja, så himla kul! Det var typ sju stycken som kom fram till mig och fråga vart jag var ifrån och jag svarade att jag var från Birmingham, då sa dom nej men vart är du ifrån så jag var tvungen att säga att jag var från sverige. SJU STYCKEN! Det kändes som att det stod NOT ENGLISH eller SWEDISH i pannan på mig. Helt sjukt.

Somnade halv åtta imorse och vaknade sen kvart över tio, är nu skit trött men måste fortsätta. Ska till Lew och muntra upp honom nu så har inte tid att sova. Dock ska jag sova medans han tittar på fotboll annars kommer jag bli grinig. haha. Jag tror inte han vill umgås med en grinig Krissy.

Men vi hörs senare eller imorgon. HÄJ!

/stina

Kommentera

Publiceras ej