Lördag 22 Maj

0kommentarer

som alla vet så är jag en lättdrickare, jag klarar inte mycket sprit men nu är det fan illa. Drack tre glas vodka+sprite igår och jag minns knappt något. Och det var inte mycket sprit i dom för jag jämt jätte lite sprit i så att jag kan dricka fler glass, så att jag kan dricka socialt. Den planen gick inte igår! Någon måtta får det väl vara, tre glas vodka och det var mindre än en singel! Ja, ibland förvånar jag till och med mig själv.

Solen lyser och inte ett moln på himmelen och vart sitter jag? Jo inomhus i sängen. Jag vill ha snö, massor utav snö!! Dum i huvudet må jag vara men det är ju därför ni alla tycker om mig. Ska dra mig ut i solen senare, Justin kommer och han älskar solen så jag får offra mig. Ligga och prata lite i solen är inte fel, men jag hatar att svettas! Blää...

Vad händer ikväll då? Ingen aning får se om Glyn vill leka med mig. Hoppas det, då kan jag spendera natten hos honom och få sova ut. Vaknade 7.30 idag av att dom bråkade, satte då på mig hörlurana och somnade om. Vaknade sen klockan 9.30 av att Adele kommer in i mitt rum och blåser håret. Öööhm? Hallå? Tack för den..
Nej nu ska jag lägga mig och sova igen, borde dock färga håret men näää.

Min nya favoritlåt, lyssnar på den om och om igen. JAG ÄR KÄR I LÅTEN! <3
http://www.youtube.com/watch?v=KlJy_Cb21Lw&feature=player_embedded

Lagomt sliten!

/stina

Kommentera

Publiceras ej