Måndag 10 Maj

0kommentarer

Kristina Krissy Arvidsson svävar lte lätt, men hur var och varför är en hemlighet! ♥♥

Kanske är det töntigt att kalla sig själv för Krissy men det känns så himla rätt. Min vän Lew har kommit på det smeknamnet och jag älskar det. Jag presenterar mig som Krissy när jag är ute och dansar om jag inte är för berusad och säger Stina. Krissy känns som jag, känns hemma på nå sätt. Antar att det är ok att vara töntig ibland!

Igår så var vi och vandrade upp för att berg. Jag, Glyn (Garys bror), Adele och baby Grace vandrade. Det tog två timmar upp till toppen. Adele stannade dock halvägs med Grace eftersom att det blev för svårt att gå med vagnen andra halvan. Utsikten från toppen var helt otrolig och jag är så glad att jag klev upp klockan 9 på morgonen trots att jag var halvt död. Och nej jag drack inte i lördags jag var bara trött. Var en jätte mysig upplevelse iallafall.

Har även pratat med Gary och Adele om hur min vistelse kommer bli här. Jag vill dock inte avslöja när jag kommer hem då jag inte vet om flickorna översätter min blogg och läser den. Mina närmaste kommer få veta idag och det är det som spelar roll.



/stina

Kommentera

Publiceras ej