Måndag 17 Maj

1kommentarer

Ey, vem är Broshan som tydligen ska starta firma? Haha! Känns som ett stort skämt men örru Broshan hör av dig igen med en epost. Haha!

Mycket som händer just nu. Varje helg fram tills att jag åker är bokade. Helgen som kommer nu är dock fri men då är Frida såklart upptagen. Suger skapligt.

21-22 Maj - Inget planerat förutom att jag ska på disko med Chloe och Lois
28-30 Maj - BIRMINGHAM PRIDE!!!
4-6 Maj -  Camping
11-13 Maj - AC/DC Lillebror kommer!
18-20 Maj - Siste helgen. Ska få se BIG BÄNNY i London! (förmodligen)

Tiden kommer gå fort och det suger verkligen. Denna tid har varit underbar och jag kommer kunna se tillbaka på den i hela mitt liv. När jag blir äldre ska jag berätta för mina barn och barnbarn (om jag nu får några barn) Jag tänker uppmuntra mina barn att resa och finna sig själva. Jag tror att enda sättet att finna sig själv är att åka ifrån allt, det är bara då man kan koncentrera sig helt och hållet på sig själv. Men nu måste jag verkligen sova.

/stina

1 kommentarer

Frida

18 May 2010 21:07

Mycket som sker i Maj tydligen ;D när ska jag hinna komma å hälsa på då innan du flyttar???

Kommentera

Publiceras ej