Måndag 24 Maj

0kommentarer

Det finns en sak jag tycker är jävligt tråkigt och det är människor som hör av sig när det passar. Såna som inte svarar på mail,sms eller telefonsamtal utan bara ignorerar. Är det inte mycket lättare att säga att man inte orkar just nu eller vad man nu har för anledning. Jag bryr mig inte om mina vänner vill ha en "paus" ifrån mig och våran vänskap så länge dom är ärliga och berättar det för mig samt varför dom vill ha en "paus". Ignorera folk är så jävla lågt och jag kommer från och med idag inte ta upp kontakten med folk som håller på så. Är trött på folk som är vänner med en ena sekunden medans det inte passar andra sekunden. Sköt erat liv så sköter jag mitt och kom inte till mig den dagen ni har problem och behöver prata. Jag kommer inte lyssna den dagen, jag är trött på att ta hand om eran skit. The game is over bitch!


Har varit och shoppat med Grace idag. Hittade ett par shorts och en bikini så nu är jag redo för att åka och campa. Dock har jag ingen som helst lust men men, vad gör man inte? Hittade även en skit snygg kjol på barnavdelningen, var för 13åringar men passade mig skit bra. känns jävligt bra att kunna ha kläder för 13åringar när man är 20. hmm. haha!

Solen lyser som tusan idag och jag känner för att lyssna på musik i skuggan. Men dock så måste jag sitta inne och vänta på att Grace ska vakna eftersom att Adele och Gary är ute och handlar saker inför campingen.

/stina

Kommentera

Publiceras ej