Måndag 3 Maj

0kommentarer

Och så var det måndag igen och solen lyser. Dock blåser det ganska mycket men det skiter man väl i.
Jag har försökt att leva i min lilla lyckobubbla länge nu och det har gått bra tills idag. Idag small den riktigt och jag får i golvet men näsan först. Men min mamma lyckades få in mig i lyckobubblan igen så nu svävar jag vidare.
Det är mycket som händer nu och jag vill inte ta upp allt här i bloggen men det är utbildning, min hund, vart jag ska bo osv. DET ÄR FÖR MYCKET! Önskar att jag fick ett mejl av någon som sa "Jag tar hand om din hund tills du kommer hem och när du kommer hem kan du bo hos mig" Ja då skulle jag kunna lugna ner mig igen, men just idag så tänker jag försvinna från verkligheten och inte oroa mig över det där.

Idag ska jag träffa Justin, han kommer och plockar upp mig om en timme. Får se vad vi hittar på, åker nog hem till Glyn vid fem och firar Lois. Jag vet inte alls hur dagen ser ut och jag orkar inte oroa mig för den heller. Jag har nog inte ork till något just nu men det är bara att le och vara glad.

men stackars lille bullen som inte har någon deg till farsa men ett pulver till morsa. Men det är väl ingen ide att oroa sig över att den bullen ska jäsa innan man satt på ugnen eller?



/stina

Kommentera

Publiceras ej