Onsdag 19 Maj

0kommentarer

Imorgon är det en månad kvar tills jag kommer hem. En månad är igenting! Börjar få resfeber och försöker hitta något att hålla tag i så jag inte behöver komma härifrån. Fast på ett sätt vill jag hem, jag vill hem till min älskade hund! Och till min familj såklart för snart kommer ju "min" lilla pjukis! Lilla Vilmer kommer snart ut och gud vad jag ska pussa på honom! Hade inte Anna haft Mattias så skulle jag tvinga henne att få vara med vid födseln. Jag längtar så fruktansvärt efter honom, fast att jag inte ens sett honom en. Längtar nå grymt efter min systerdotter Nova också, hon är så himla go och jag längtar tills jag får busa med henne igen!

Vi har nyss ätit lasagne och vad tror ni Grace gör? Jo drar skeden som är full av lasagne i håret. Så nu är det bara att fixa ett bad till henne, tror jag hoppar i med henne. Måste diska först, skulle egentligen behöva stryka lite också men får göra det imorgon. Får strunta i lekgruppen och ta en promenad istället om vädret tillåter.

Nej nu skriker babyn! Men nu sluta hon! Ni får lite bilder här. Grace låg på golvet tidigare, såg ut som att jag slängt henne in i väggen och hon dött eller nå. Hemskt dte låter men haha! Kolla själva. Sen lekte vi med en russinask.



/stina

Kommentera

Publiceras ej