Onsdag 19 Maj

0kommentarer

Nu har jag och Gary bokat flyg hem. Söndag 20 Juni klockan 11.30 lämnar jag Engelsk mark. Är i Sverige 15.00 svensktid. Någon som känner sig manad att hämta upp en ledsen tjej som vill ha en stor kram? Hör av er isåfall, känner inte för att sitta på ett tåg i tre timmar gråtandes.

Helt otroligt att jag ska flytta härifrån, svårt att fatta det. Gary sa idag "Dont leave Stina, you cant leave!" jag känner samma men min hund betyder allt för mig. Så fort jag hittar ett jobb ska hon få rabies spruta och allt så att vi kan återvända till England tillsammans en dag.

Har klippt Garys hår idag och ska klippas Lois senare. Imorgon ska vi på komfirmation eller hur det nu stavas och på fredag är det disco. På lördag blir det nog att grilla hos Glyn och någon drink förmodligen. Blir nog att jag spenderar natten hos honom så jag får sova lite. haha. PÅ söndag ska jag träffa Justin men vet inte vad vi ska gör för dte får jag inte veta. Haha! Jävla filur det där!

Nej nu ska jag och Grace ut och leka med myrorna och spindlarna! :)

/stina

Kommentera

Publiceras ej