Söndag 16 Maj

0kommentarer

Hela helgen har spenderats hos Glyn, varit himla skönt. Har även berättat för flickorna att jag flyttar hem 20 juni och dom tog det bättre en vad jag trodde. Kommer sakna dom så himla mycket.

Allting är en röra just nu, vill bara få komma hem till sverige. Jag vet att många har sina dörrar öppna för mig om jag behöver boende och det känns så himla bra. Vill dock få ett jobb och egen lägenhet och börja livet på riktigt. Hur man nu lever ett liv. Det gör så ont inombords just nu och jag vet inte varför. Har berättat för tjejerna, ska boka biljett hem i veckan. Antar att det är dom där jävla pengarna som stör mig, vad var det för idiot som kom på pengar egentligen? Pengar gör inte en lycklig, långt ifrån! Nej jag tror jag ska åka och köpa tröst choklad eller en ben&Jerrys. äääh

/stina

Kommentera

Publiceras ej