Söndag 2 Maj

0kommentarer

Idag fyller Lois 11 år men flickorna är på läger så hon är inte här så jag kan fira henne. Hon fick sin present och ett kort igår innan hon åkte. På framsidan av kortet så står det "To my sister" och sen stod det massa om hur en syster är och hon slängde kortet på golvet och sprang fram till mig och kramade mig hårt. Sen började hon gråta. Tänk att ett kort kan göra någon så glad. Dom är som mina halvsystrar och det kommer dom alltid vara. Jag kan inte kalla dom för mina vänner för dom betyder så mycket mer. Konstigt att man kan bli fast för någon så fort.

Var med Lew igår. Hela natten, satt och pratade om allt. Känns så skönt att få pratat med någon en hel natt. Jag lyssnade på honom och han lyssnade på mig. När jag berättade jobbiga saker så höll han om mig och sa att jag var för bra för att behöva stå ut saker som det. Han är den första som faktist velat lyssna på vart jag kommer ifrån, vad jag gått egenom hela mitt liv. Vad min favoritfärg är, mat, tvpogram, film osv. Tänk att det finns vänner som han, jag är lycklig lottad som har han som vän och jag tackar någon högremakt för det.

Det här går inte nu e.

/stina

Kommentera

Publiceras ej