Söndag 23 Maj

0kommentarer

Idag hade vi runt 30 grader här i England och jag har blivit brun, och åter igen så vill jag inte bli det. Jag trivs med att vara blek, ens tatueringar är mycket finare då. Men jodå såklart jag blir brun, jag blir brun direkt! Dock alltid små röd på näsan men det skiter man väl i. Har varit utomhus hela dagen med Glyn och Justin, dock avslutade jag kvällen med att kolla på top gear med Justin. Han vet vad jag gillar och inte gillar, så himla söt. Han hade köpt en leksak åt Vanilla, ett hundben i "flufftyg" och det var rosa. Så sa han "Jag kom på när jag kom hem att du hatar rosa så förlåt, jag skulle ha köpt ett blått!!" Plutten då.

Ny arbetsvecka imorgon men längtar tills på fredag. Blir att spendera helgen med Justin och Glyn. Är PRIDE<3 på lördag och söndag. På fredag blir det film med Justin, han frågade om jag ville det och jag lämnar mer än gärna huset. Familjen drar iväg och kampar på lördag och det kommer därför vara kaos här på lördag och då vill jag verkligen inte vara här. Så flyr fälltet istället. Jag, Glyn och förmodligen Justin åker ner och campar på måndag eller tisdag. Ser jag fram emot det? Njaa, jag vet inte om jag ska vara ärlig.

Men nu måste jag sova, i min säng! Mycket skönare än en soffa!

/stina

Kommentera

Publiceras ej