Tisdag 11 Maj

0kommentarer

Denna dag har gått fort och det är bra för den har varit jobbig. Börjar dock kännas bättre nu, måste tänka på mig själv i första hand då jag ser världen via mina ögon. Både mamma och Gary har ställt mig samma fråga.
- Skulle du kunna sälja din hund?
svaret på den frågan är NEJ, kalla mig ego eller vad ni vill men hon är mitt hjärta. Hon finns där när ingen annan gör det och skulle jag sälja henne skulle det kännas som att jag sålde min andra hälft. Är det någon jag älskar så är det henne, för mig är hon mer en än hund. För mig är hon allt <3

 

Ni ser väl på denna bild, vi hör ihop. Det är kärlek. Utan henne kan ni aldrig se mig sådär lycklig. Hon är mitt allt och jag skiter i era åsikter. Tack alla som försöker hjälpa mig och som hjälper mig att inse vad jag vill göra här i livet, eller för stunden. Tack <3

 

Har inte gjort så mycket idag. Dammsugit,strykit och lagat mat. Just nu sitter jag och väntar på att Adele ska komma hem, sen senare ska jag låna Chloes dator så jag kan använda msn. Har virus på min dator så allt börjar gå sönder. Men Glyn ska kolla på den imorgon så kommer han nog blåsa den sen. Han ska även bjuda ut mig på middag imorgon för han vill att jag ska vara glad. Han är så himla snäll och rik, DOCK är han bög! Haha! :) Han är bög och bjuder en tjej på mat, inte illa då är man speciell! Jag sätter ribban högt för engelska tjejer då hans första "date" med en tjej är en svensktjej! Jag har till och med fått bestäma vilken typ av mat vi ska äta, INDISKT! <3 Både han och jag älskar det så blir ju kanon det.

Jag och Grace badade nu ikväll, hon älskade det. Hon skratta och stänkte med vattnet. Sen kom tjejerna inspringandes men dom vände lika snabbt då dom såg att jag var naken. haha! Dom är så blyg, jag  kan inte förstå att jag och min lillasyster Anna var sådär en gång. Nu förstår jag hur barnslig våran mamam tyckte vi var. Men jag skrek efter flickorna att dom fick vara i badrummet om dom ville för att jag inte brydde mig. Lois kom tillbaka men inte Chloe. Hon var för blyg.

Glyn sa idag att om jag vill komma tillbaka till England så kan jag fixa allt med Vanilla när jag kommer hem och sen flytta in hos honom om ett halvår. Tänk vad vänner ställer upp! Kanske gör jag det, får se hur dte känns när jag kommer hem.


/stina

Kommentera

Publiceras ej