Tisdag 11 Maj

0kommentarer

Mamma jag älskar dig det vet du. Jag är inte arg och jag förstår vad du säger. Det är bara jobbigt just nu, men tack för att du fortsätter att vara vrång.  Utan din vrånghet skulle jag aldrig ha klarat mig såhär långt.

Pang bom så har allt vänts upp och ner. Höger är inte längre höger utan nu vänster. Så upp och ner är mitt huvud just nu. Alla viktiga dokument jag hade lagt längst bak till höger under gamla minnen har försvunnit. Har gråtit ögonen ur mig idag men det finns ändå tårar kvar. Har nu tagit det tunga beslutet att jag kommer hem om en månad. Mitt hjärta värker verkligen, har aldrig upplevt detta förr och jag vill aldrig uppleva det igen! När jag kommer hem ska jag skaffa ett boende åt mig och vanilla och ska sen vara med henne tills jag blir 27. Sen kan jag skaffa kärlek men innan dess är det hon och jag. Men det hinner väl ändras det å..

Förlåt men jag är hjärndöd just nu. Kommer hem om en månad och det är väl allt som behöver sägas

/stina

Kommentera

Publiceras ej