Tisdag 25 Maj

0kommentarer

Ja som ni säkert märkte med förra inlägget så är jag extremt trött. "Tosdag 25 Maj" okej? ibland förvånar jag mig själv som sagt. Är så trött att jag ser dubbelt och klockan är bara 19.15 här i England. Stabilt, väldigt stabilt. Ska lägga Grace vid åtta sen lägger jag mig i 40min för att sedan hämta Adele 20.50 på stationen.

Blev inte att träffa Justin idag heller, suger! Vill få prata med någon som inte pratar jobb eller skriker.

Favotit godis: Polly och ferraribilar!
Favorit mat: Köttfärslimpa eller grillat
Favorit väder: 1,5 meter snö med sol.
Favorit restaurang: "Leffes toppinopp food" (Min pappas hus!)
Favorit färg: Grön, Brun
Favorit bil: GT Shelby mustang
Favorit mobil: Iphone, har dock ingen.
Favorit GB glass: Twister och magnum dubble som tyvär inte finns.
Favorit parfym: Paris Hilton - cancan
Favorit musik: softrock. tex lifehouse
Favorit TV serie: Räknas top gear? Annars One tree hill
Favorit film: A walk to remember
Favorit designer: Mig själv
Favorit butik: BANK och Carlings
Favorit skådis: Angelina Jolie
Favorit drink: Blue lagon
Favorit frukt: Vattenmelon
Favorit semester ort: Sveriges skidbackar
Favorit träningmetod: ät bra, rör på dig och sov!
Favorit skönhetsknep: Sova och alltid le

/stina

Kommentera

Publiceras ej