Torsdag 20 Maj

0kommentarer

En månad kvar tills jag flyttar hem. Det hugger i hjärtat när jag tänker på det, vill inte lämna England och allt som det erbjuder. Men vem vet, kanske kommer jag tillbaka en dag. Man ska aldrig säga aldrig.

Vanilla var till veterinären igår och hon är öroninflammation, stackar liten! <3 Men nu har hon fått medicin iallafall för dte och hon har fått 1års sprutan så nu är hon under kontroll iaf. Nu måste jag bara hitta ett jobb och bostad, och hitta någon som vill köra ner till Örebro med släp då jag inte kan köra med släp. aja hör av er om ni känner er manade.

Idag ska vi till kyrkan och jag är inte alls sugen på det. Skulle ha träffat Justin men näe. Jobbar sent hela denna vecka och är inte så himla sugen på disco imorgon e. Men men, måste man så måste man.

/stina

Kommentera

Publiceras ej