Torsdag 27 Maj

0kommentarer

Snacka om att jag älskar Grace, hon får mig att skratta hela tiden! Underbara unge, hon bjuder på sig själv hela tiden. Idag är solen tillbaka och då måste man vara ute och leka, vilket betyder att man kommer bli mer brun (mindre vit?) Aja, man får väl offra sig för Graces skull. Vi skulle ha åkt till Glyn idag men "min" bil kommer lägga av när som helst. Turbon har gått sönder vilket betyder att bilen kommer dö när som helst. Tusan! Så vet inte alls hur det kommer bli nu, får ju bara köra den bilen. Jag och Grace som skulle till Derby och träffa Frida imorgon :( Antar att jag måste shoppa med Adele istället, blää! Hatar shopping!

 

Idag ska jag packa inför campingen. Åker till Justin imorgon kväll, vill inte vara här på lördag morgon. Sen är det PRIDE lördag och söndag! Satan vad jag längtar, kameran kommer vara med! Wohoo! Får se vad jag hittar på idag, har ingen aning. Åh förresten jag måste berätta vilken sjuk dröm jag hade inatt. Vet ni gaybloggaren Amir? Om ni inte vet så har ni hans blogg här: http://gaybloggen.com/
Jag drömde att jag vaxade hans rövragg! HAHAH! Hur sjukt är inte det på en skala 1 till 10? Jo typ 25!! Haha, jag har "roligt" även när jag sover. Inte lätt att vara smart jämt!

/stina

Kommentera

Publiceras ej