Fredag 10 September

0kommentarer

Grattis till "min lilla" prins Vilmer som blir hela två månader idag! <3 Mosters guldklimp!

 

Hur är denna dag då? JO SKIT! Tror ni inte jag har världens huvudvärk idag? Och jag har självklart spytt två gånger också. Bara för att jag ska på köttbulle kalas hos Glyn ikväll, BAJS! Så nu tycker Justin att vi ska ställa in det. Aldrig i livet säger jag! Jag tänker äta köttbullar om jag så måste kräkas  så fort jag svalt dom. JAG SKA HA MINA SVENSKA KÖTTBULLAR MED LINGONSYLT OCH BRUNSÅS! Så det så. Min fina pojkvän kommer att få bo med en bitterfitta hela helgen om han inte låter mig åka dit ikväll. Nu låter det dock som om han bestämmer men så är det inte riktigt. Min pojkvän bryr sig bara lite för mycket ibland, vilket dock är bra. Förutom idag, jag SKA ha mina köttbullar om jag så måste gå dit och spy på vägen tillbaka.

 

/stina


Kommentera

Publiceras ej