Fredag 24 September

0kommentarer

Idag fyller en av dom viktigaste personerna i mitt liv år, nämnligen min Farfar! <3 För 9 månader sen visste vi inte ens om han skulle få uppleva en till födelsedag, men tack gode gud att han överlevde och fick fira ännu en födelsedag. Grattis farfar 74 år!

FREDAGSMYS!! Eller inte, nejnej. Mr Lovely är ute på grabbarna och jag är hemma med en påse tortillachips. Yiippiee, undrar vem som har den bästa fredagen. Men ja ä int bitter, det är bra om han kommer ut lite på egen fot och slipper släpa med mig. Men men. Såg i någons ramdoms blogg att första snön har kommit idag och jag insåg hur mycket jag kommer sakna svenska vintern. Är det så jag kommer känna varje år när första snön kommer till sverige? att jag också vill ha? Jag antar det. Jag skulle iallafall bli ÖVERLYCKLIG om jag får uppleva några snöflingor när jag kommer till Sverige i oktober. Men jag hoppas nog på för mycket, men hoppas kan man alltid göra.

Jag har inge mer att skriva, förutom att jag döööör utav uttråkning just nu. Så jag bjuder på en bild på min fina systerson Vilmer.



/stina

Kommentera

Publiceras ej