Måndag 13 September

0kommentarer

Och så var helgen över och jag är utan min prins igen. Jag hatar att vakna upp utan honom i sängen. Och på helgen så gnäller jag när han klockan 10 på morgonen säger "Hun, i cant sleep anymore. Waky waky" men nog är det mycket bättre att kliva upp 10 med honom än att vakna halv 12 själv.

I lördags var vi ut och firade Justins kompis Anth som fyllde 30 år. Och alla stod och pratade om att dom snart skulle fylla 30 också. (Dom flesta fyller dock 30 nästa år) . Och en tjejkompis till Justin frågade mig när jag fyller 30. Tack sa jag men det är 9,5 år kvar innan jag fyller 30. Men tack ändå. Men kul var det, för hon mådde så dåligt över det i 5 minuter och sen säger hon "VAA!? Är du bara 20!?" Haha. Sen blev hon helt till sig att jag kommer fylla 21 i Januari, för det skulle firas tycker hon. Men jag är inte taggad att ordna en fest när jag fyller 21 medans alla andra fyller 30. Njaa..

Igår var vi till ett djurhem. Jag hade aldrig varit till ett så jag ville åka och kolla på ett. Det var en hund som jag ville ta med hem. Det var en tjej och hon hette bambi. Hon hade opererats så hon hade en tratt på huvudet och hon var så himla mager. Det var verkligen synd om henne! Nästan så synd att jag skulle kunna ge upp Vanilla och köpa henne bara för att ge henne ett bra hem. Men Vanilla är min bebis och jag kan inte ge bort henne till min farmor och farfar. Även om dom så gärna vill ha henne. Nej nej..



/stina

Kommentera

Publiceras ej