Måndag 20 September

1kommentarer

Jag och Justin var på utflykt i lördags. Kameran var med så blev lite bilder. Vi såg världens roligaste fågelskrämma eller vad man nu vill kalla mästerverket för. Jag skrek rätt ut när jag såg den så Justin fick stanna bilen så jag fick ta kort.

zorro

Vi besökte också en kyrka/kyrkogård. Hade aldrig gått dit om det hade varit på natten. Men det var mysigt att gå dit på dagen och ta kort iallafall. Justin ville dock inte vara med på kort så fick ta ett litet smygkort. Dock blev den lite frän när jag kört den PhotoScape och ändrat ljus osv.

Och jag ber om ursäkt att det inte blivit nå skrivande här på några dagar men blogg.se suger hästpenis. Ursäkta mitt ordval men jag vill att ni ska förstå hur trött jag är på blogg.se. Jag ska försöka flytta min blogg eller helt enkelt starta en ny på en annan sida. Jag hatar när blogg.se ska klångra hela tiden. aja nog om det.

 

Idag ska jag på arbetsintervju på en salong. Dom ringde och väckte mig 9.30!! Jag var helt borta och visste knappt vad jag hette men vaknade till efter någon minut. Ska dit klockan 3 (4 svensktid) . Sen sa dom åt mig att ta med mig mina verktyg, lät som att jag är en snickare. men dom vill väl se att jag inte är någon som bara säger att jag kan klippa osv.

 

Och förresten, jag är så besviken på sverige! Hur fan kan vi låta Sverige demokraterna komma in i riksdagen? Har hela Sverige fårr hjärnsläpp? Nej inte hela men dom som röstat på Sverige demokraterna måste ju ha en skruvlös.

 

/stina

 

.

1 kommentarer

Annika

21 Sep 2010 16:10

om man läser på som sverige demokraterna så har dom bättre utbud än något annat parti, och dom står för det dom säger. OCH dom vill inte stoppa invandringen, dom vill hjälpa dom på bästa sett !

Kommentera

Publiceras ej