Måndag 6 September

1kommentarer

Ja, jag fick ett jobb i fredags men idag så sa jag tack och hej till det och gick hem. Det var mer skit än jag trodde.
16 Oktober är det dop för min fina systerson Vilmer, får jag inget jobb snart så är det bara att börja ro till Sverige. Flörta till mig en gummibåt och sedan börja ro. Varför har pengar sådan stor betydelse i ens liv? Pengar gör ingen lycklig, men nog fan kan dom sätta käppar i hjulen för en!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt så mycket. Imorgon ska jag ut och leta ett BRA/HYFFSAT jobb, önska mig lycka till!

/stina

1 kommentarer

ida dahlberg

07 Sep 2010 23:11

håler tummarna så hårt jag kan stina! När du äntligen är det borta med vanilla och din kära, så kan du väl få ett bra jobb också tycker jag!

Kommentera

Publiceras ej