Onsdag 8 September

1kommentarer

Jag har aldrig blivit så till mig av att besöka IKEA förr, jag kände mig som hemma! Det enda som fattades var en älg och ABBA i högtalarna. Alla sakerna hade svenska namn, dom hade svensk mat i resturangen och svenska 5 kronors korvar i slutet! Så ja, hade det funnits en Älg där och lite ABBA musik så hade jag nästan trott att jag var hemma. Om jag hade blundat och sniffat på älgen så hade det jag trott att jag stog hemma på svenskmark! <3

Imorgon ska jag på lunch hemma hos Glyn. Vi ska äta kalles kaviar mackor med ägg och så ska vi äta rökt renkött som vi köpte på IKEA idag. På fredag ska han laga hemmagjorda SVENSKA köttbullar, potatismos, gräddsås och lingonsylt. GASH! Underbart

Nu sitter jag och kollar på engelska big brother som suger, det är värre än vad den svenska var. Men jag orkar inte byta kanal och jag hoppas att min prins ska komma hem snart. Han är ute med pojkarna, dom ville att jag skulle följa men jag tycker det är bra om Justin får leka med sina kompisar utan mig ibalnd.



Hittade även fräääsigaaa glajjor idag. Jag tycker dom framhäver mina ögon.
Vad tycker ni? Är jag inte fin? :)

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

08 Sep 2010 22:09

hahahhahaha

Kommentera

Publiceras ej