Onsdag 8 September

1kommentarer

Om 4 månader fyller jag 21, jag hade åldersnojja när jag skulle fylla 20 men detta är fan värre. Jag skulle ha lyssnat på min pappa att åren flyger förbi när man blir äldre och då är det inte roligt att fylla år längre. Förra året "flydde" jag ifrån att fira min 20årsdag, jag undrar hur jag ska göra med denna födelsedag då 21årsdagen är stor här i England. Här firar man 21 istället för 20. Kanske ska fly hem till Sverige? Varför vill man fira att man blir gammal? Poff säger det snart och så är jag 45 och behöver en bröstoperation .. suck.

Ska till IKEA idag med Glyn, woho! Undrar om jag ska unna mig en tallrik med IKEAS köttbullar och potatismos. Kommer dock får lida imorgon när jag ligger i kramper men det är det kanske värt. Mmm.. köttbullar..



/stina

1 kommentarer

lillasyster

08 Sep 2010 13:24

Men Inge säger att för varje år som gått så har han tyckt att det har varit det bästa hitils i hans liv, och jag slår vad om att 2010 har slagit alla andra år med hästlängder? (förutom åren då sixten och elise föddes.) Och se, han är 45! Och du är inte gammal. 21? dina bästa år är ju nu så njut för fan och börja oroa dig när du fyllt 30 istället. otacksamma unge! ;)

Kommentera

Publiceras ej