Tisdag 21 September

0kommentarer

Jahaja, hur gick det för mig igår? Jo det gick väl hyffsat. det var ingen salong, det var en "barber shop" , ja en barberare. Om ni kollar på bilden nedan så ser ni hur långt hår pojken har uppe på och så långt har dom flesta som kommer in där sen flint (eller näst inpå flint) runt omkring. Det är som en tävling vem som har fulast frisyr. Och är det bara jag som tycker att det känns fel att klippa någon så fult du kan för då kommer kunden att tycka om det? Öhm, njaa. Detta var inget frisörjobb om du frågar mig. Man var tvungen att glömma allt man har lärt sig. från att "pointa" till hur man ska hålla fingrarna för att få en fin linje. GLÖM ALLT! Fram med trimmernn och försök göra det så fult du bara kan.

 

På fredag ska jag på en annan intervju, det är en ny öppnat Café. Så hoppas jag får det. Bara att vara possitiv, annars kan man aldrig få ett jobb. Så det så.

 

/stina


Kommentera

Publiceras ej