Tisdag 28 September

0kommentarer

Jag försöker skriva här minst två gånger varje dag, men blogg.se vill inte att jag ska skriva här jämt. Oftast så cpar sig internet och slutar fungera. MEN jag försöker att gå in här flera gånger per dag, MEN det vill inte alltid fungera. Men nu fungerar det iallafall så då skriver jag lite.

Idag är det svärmors födelsedag, hon fyller 66 eller 67. Jag kommer inte ihåg om jag ska vara ärlig. Hoppas inte Mr lovely läser detta. Så vi ska ut och äta med Justins mamma och pappa idag. Om ca 45 min om man ska vara exakt. Och jag sitter halvnaken i sängen, SCORE. Dags att skynda kanske? Och dagen i ära så har jag fått en finne i örat och tre små i ansiktet, jag som ALDRIG får finnar. Men jag antar att något är knas nu då, fast ska iofs ha mens vilken dag som helst. Finns det någon som ärligt talat tycker om att ha mens? Fast är man inte på humör att rulla runt i sängen med sin älskling så är ju mensen en bra sak att skylla på. Kanske är mensen gifta kvinnors räddare i nöden varje månad. Jag vet inte jag, men jag lär väl få veta en dag.

Jag har fortfarande inget jobb så inget nytt på den fronten än tyvärr. Men det kommer väl när man minst anar det. Brukar vara så. Om jag inte ska få skäll när min prins kommer hem så måste jag nog skynda mig att klä på mig och inte sitta som en blåmes framför datorn. Vi hörs på

/stina

Kommentera

Publiceras ej