Torsdag 16 September

0kommentarer

Hur ska man kunna smälta att ens vän förmodligen mördat någon? Att en vän samt hans två vänner mördat en kille? Dock vet man ju inte vad som är sant just nu. Jag hoppas att dom ska hitta killen och att han "bara" är misshandlad. Fast då borde dom väl ha hittat honom vid det här laget. Det bästa som kan hända nu är att dom hittar honom och att han är rejält misshandlad men vid liv. Men som sagt, chansen är väldigt liten. Så istället hoppas jag att dom hittar han i skogen(eller var som helst!) och att han är misshandlad och har sedan avlivit utav sina skador, för då hade dom inte med avsikt att mörda honom. Utan bara ge honom stryk sen lämna honom i skogen så han fick gå hem. Hur som helst så tycker väl 99% av alla som läser detta att jag är en idiot, att jag sitter och hoppas på att dom "bara" har misshandlat honom och lämnat honom i skogen. Igentligen borde jag avsky min vän och känna sorg för den saknade killens familj. Men jag kan inte det, förlåt. Jag kände/känner inte den andra killen så jag tänker må dåligt över min vän. Jag tänker tycka synd om honom för att han gjort nå så dyligt. Uppenbarligen så behöver han hjälp och jag hoppas han får det nu.


Många gnäller säkert nu och säger "Men ni var ju inte ens vänner?" . Jag spenderade mer eller mindre sommaren 08 med honom och grabbarna. Det var min bästa sommar för det var jag, vickis och grabbarna. Och varje gång jag stött på honom så har vi gett varandra en kram och frågat hur det är. När vi varit rund under fötterna så har vi spenderat ca 15-30 min på att prata. Jag spenderade en hel kväll på en strandfest på en bänk med honom och en annan kille, bara pratade hela kvällen. Dock är jag närmare vän med hans bror som tyvär sitter inne. Han försökte dock inte mörda någon, han sitter inna pga andra anledningar.


Dom bröderna är  bland dom goaste killarna jag vet. Jag har alltid varit avundsjuk på hur nära varandra dom är. Har spenderat många timmar med hans bror och jag var förstörd i veckor när hans bror åkte in, och jag vet nu hur förstörd hans bror kommer bli när han får reda på det här. Jag känner inte Christian och jag kan tyvär inte känna hans familj sorg. Men jag känner bröderna Flykt, och det är dom jag tycker synd om. Det är dom jag tycker så synd om att jag inte kan sova på nätterna. Varje natt ligger jag och hoppas på att nästa dag när jag vaknar att det ska finnas en ny artikel där det står att Flykt inte längre är misstänkt. För det sista jag vill är att Storebror Flykt ska bli förstörd, Storebror Flykt är speciell för mig och det kommer han alltid vara.

Jag är inte kristen men nu ber till och med jag. Jag ber för Flykt.
och det är mitt val.

/stina

Kommentera

Publiceras ej