Torsdag 23 September

0kommentarer

Sitter och kollar på "Nanny 911" . Jag förstår inte hur folk kan behandla sina barn på det viset. Skrika åt dom och säga åt dom att dom är dåliga barn osv. Hur kan man göra så mot det vackraste man har? Hur kan man vara så kall och "mobba" sina barn? Jag blir äcklad när jag ser nå dylikt. Och det är ännu värre att se det irl

Så vad gör jag nu? Jag är fortfarande arbetslös och ligger i sängen hela dagarna. Men jag har det br ändå. Det finaste i världen är gratis, nämnligen kärlek. Och jag har min Mr lovely som är 100% min och 100% gratis. Man behöver inte pengar för att vara lycklig, men det hjälper till en del.

Idag så vaknade jag av att det kändes som att någon sparkade mig i magen, men när jag vaknade så kände jag att det var magen som kurrade/var full utav luft. Haha, fick lite panik där ett tag då jag för 1 sekund trodde jag var med barn. Men kom sen att tänka att
  1. Man måste vara gravid x-antal veckor innan man kan känna en spark
  2. Jag hade mens för en månad sen (snart dags igen, SUCK!)
  3. Jag skulle ha en större mage än normalt
Men jag blev rädd/paff när jag vaknade av den känslan. Haha, inte lätt att inte vara smart jämt.



/stina

Kommentera

Publiceras ej