Torsdag 9 September

1kommentarer

Om en timme ska jag på lunch hos Glynis! Kaviarmackor på koktägg på leksand hårdbröd! Och så lite rökt renkött! Det vattnas i munnen kan jag lova, gash!

Försöker skriva detta inlägg men det går inte så bra eftersom att min fina vän Frida Ivarsson avbryter mig stup i ett. Just nu pratar vi om köttbullar och för 10 min sedan så pratade vi om att vara ute på och dansa. Fattar ni vilken kväll man skulle kunna göra utav det? Först äta hemmagjorda köttbullar och sen gå ut och dansa? (Självklart menar jag i England) Vilken toppen kväll! Sen avsluta kvällen med att möta en "Birthday boy" HAHAA. Findus, du är den enda som fattar det och det är nog bäst att det förblir så. Haha. Gud vad jag saknar dig! <3

 

Denna bild är till dig Frida Ivarsson!
Minns du kvällen i Birmingham?
Minns du kvällen i Derby?
Minns du denna kille? lmao

- Hur är lägeet?
Vart är du?
Jag är kåt, sug min kuk

 

Fy fan vad jag saknar dig Frida


/stina

1 kommentarer

Emelie - 17år & en bebis i magen.

09 Sep 2010 13:51

svar: nä det är ju så när man är gravid! Ibland är man bra less, sen sekunden efter känns det som om inte finns något bättre! Haha. Hormoner säger jag bara....

Ja, men precis. Finns inget jag kan klaga på. Har ett underbart liv, och framförallt underbara personer att dela det med! :)



Som om jag inte längtar dååå :D Hihi!!! ♥♥♥

Kommentera

Publiceras ej