Torsdag 15 December

1kommentarer

Idag är lill monstret 7 veckor! Dock känns det ju som att han varit här mycket längre, mammas go hjärta! Helt otroligt att jag var på sjukhuset 7 veckor sedan och väntade på att värkarna skulle börja. Sju veckor sedan jag fick hålla i min underbart vackra son. Dock var han ju inte lika vacker då när han var lite blå, geggig och hans huvud hade en rolig form efter sugklockan.

 

Nu

 

Idag så kommer Sara förbi och fikar lite, samt bebismysa med Leon. Inte långt kvar tills hennes bebis kommer. bf 11 Januari. Sen efter det kommer Justins pappa och hämtar oss för vi ska äta middag där, Justin kommer dit efter jobbet. Annars har vi inte så mycket planer, Leon är fortfarande snorig så vi håller oss inne vilket vi gjort i tre dagar nu. Ville gå ut med vagnen men bäst om Leon blir riktigt frisk först. Imorse så log han med hela ansiktet första gången! Han har flinat ett tag nu men imorse så var det ett riktigt stort leende över hela ansiktet och Justin såg det också. Jag höll i honom bara och kollade på honom och då log han stort! Annars när han flinat så har det varit när man pratat med honom men nu log han bara ändå, det värmde i mitt mamma hjärta!

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

16 Dec 2011 09:59

underbart <3 pussa på honom från moster, saknar honom massor!!! dig också, men mest Leon ;)

Kommentera

Publiceras ej